מעשייה אינטואיטיבית לעשייה עסקית מסודרת

היא ישבה מולי מתוסכלת. 2022 הסתיימה, העסק קיים כבר שלוש שנים והיא עדיין לא הצליחה לעבור מעוסק פטור לעוסק מורשה.
היא לא מבינה את זה.
היא עושה הכל נכון, הלקוחות מתים עליה, יש לה מוניטין מצוין ומגיעים אליה מפה לאוזן. אז למה היא לא מצליחה למלא את היומן, לייצר יציבות בהכנסה ולשבור את התקרה הזו?
התשובה הקצרה היא שהיא עובדת אינטואיטיבית ומסתמכת על פה לאוזן.
התשובה היותר ארוכה היא שלא משנה כמה אתם אנשי מקצוע מצוינים ומומחים בתחומכם, לא משנה כמה אתם נותנים שירות מצוין שלא ימצאו בשום מקום אחר, עשייה עסקית מסודרת ושיטתית ומנגנוני שיווק מדויקים ועקביים זה כבר דבר אחר לגמרי.
אחרי בדיקה קצרה זיהיתי שהיא מציעה שני מוצרים בעלי ערך זהה אבל במחירים שונים. כמובן שהמוצר הזול יותר נמכר והיקר יותר פחות.
אחרי בדיקה יותר מעמיקה זיהיתי שהיא לא ביססה מנגנון שיווק מדויק ועקבי ושהפנייה השיווקית שהיא כן מבצעת היא לא לקהל המטרה והחשיפה לא גבוהה.
הפשלנו שרוולים ויצאנו לעבודה. התחלנו בלייצר תמהיל מוצרים מדויק ומתומחר נכון שכולל מוצר דגל פרמיום, מוצרי חדירה ומוצר בינוני, ויצרנו משפך שיווקי מדויק. לאחר מכן בחרנו את ערוצי השיווק הנכונים עבורה בהם יש חשיפה גדולה לקהל המטרה. לבסוף תרגלנו את שיחת המכירה שלה ולמדנו כיצד למכור מוצרים נוספים ללקוחות קיימים (שדרוגים ומוצרים משלימים).
כמעט מיד התחלנו לראות שינויי. את 2023 היא כבר תסיים אחרת.

דילוג לתוכן