את אשת מקצוע מדהימה, את עושה הכל נכון עם הלקוחות שלך והם מרוצים ממך.
מגיעים אליך מפה לאוזן
אבל את עדיין עוסק פטור וכבר עברו חמש שנים מאז שהקמת את העסק שלך.
כנראה שצריך להתחיל לשווק.
גם אם לקוחות ימשיכו להגיע מפה לאוזן, פה לאוזן זה לא שיטת שיווק שאפשר להסתמך עליה, היא לא עקבית ולא רציפה.
צריך בסיס יציב, תשתית שיווקית שעובדת עבורכם ומייצרת בסיס התחלתי חודשי קבוע.
איך עושים את זה?
בודקים שהעסק שלנו מוגדר נכון, מהודק ומדגיש את היתרון התחרותי שלנו.
בונים את המנגנון השיווקי שמתאים לעסק.
מדייקים את קהל הלקוחות, סל המוצרים והתמחור.
בודקים איפה הקהל שהגדרנו נמצא. איך מגיעים אליו.
לאחר מכן שואלים מה אנחנו רוצים לגרום לו להרגיש.
ונמתחילים לשווק!
בהתחלה צריך סבלנות עד שהתוצאות מתחילות להגיע.
מנגנוני שיווק יציבים ועקביים שיודעים לייצר זרימה קבועה של לקוחות לעסק הם אחד מעמודי התווך של כל עסק וכל הזמן צריך לבחון אותם, מה עובד יותר, מה עובד פחות ואיך אנחנו מדייקים עוד ועוד ומשפרים כל הזמן.
טיפ קטן ממני, כמה שחשוב למצוא ערוצי שיווק שמתאימים לעסק וללקוחות ערוצי השיווק שבהם אנחנו בוחרים חייבים להתאים לבעל העסק עצמו, אחרת לא תהיה שם התמדה, לא תהיה הנאה והעבודה השיווקית לא תהיה אפקטיבית.