כשאין לך יותר מה להציע..

את נותנת את המקסימום ללקוחות שלך, אבל יש לך רק מוצר אחד.
ברגע שאת מסיימת למכור אותו אין לך יותר מה להציע.

גיוס לקוחות חדשים עולה כמעט פי 7 אם לא יותר לפעמים, מאשר מכירה ללקוחות קיימים והסיכוי למכור ללקוחות חדשים נמוך משמעותית מהסיכוי למכור ללקוחות חוזרים (בין 60% ל-70%). אחרי שלקוח קנה מאיתנו פעם שניה, 50% שיחזור לקנות פעם נוספת וגם יהפוך לשגריר של העסק ויסייע בגיוס לקוחות נוספים.

אז מה עושים?

מגדילים את סל המוצרים ויוצרים מדרג מוצרים שמאפשר מכירה חוזרת ללקוח קיים.

איך עושים את זה?

נפרק את השירותים/המוצרים העיקריים לתועלות ושלבים.

נייצר מדרג כך שלכל שירות/מוצר תועלות שונות, נמצא בשלב שונה בדרך או שיש לו שימושים שונים.

משירות/מוצר קטן ראשוני ובסיסי, לשירות/מוצר משודרג ומשם לשירות/מוצר פרימיום.

נייצר הבדלים בין השירותים/המוצרים, בתועלת, בתוכן וגם במחיר. והתמחור זה עולם בפני עצמו..

האפשרויות רבות והיצירתיות יכלה להיות יתרון.

אבל, שימו לב!! השירותים/המוצרים המשודרגים (מוצרי הביניים) עלולים להפוך למכשול בדרך שכן לפעמים נותנים ערך גבוהה שהוא כמעט זהה לפרימיום ולכן חשוב לייצר הבדלים משמעותיים וברורים בתוכן, במחיר ובמשך הזמן ולהימנע מ"קניבליזם" בשירותים/מוצרים.

דילוג לתוכן