מידי פעם כולנו צריכים לקחת הפסקה מהרשתות החברתיות. ככה אני הרגשתי בחודשים האחרונים.
פשוט הייתי צריכה הפסקה.
אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, ולמרות שהמדיה החברתית יכולה להיות כלי שיווקי חזק, מדי פעם חייבים לקחת צעד אחורה ולעשות הפסקה.
התרחקות מהתנועה התמידית של המדיה החברתית נותנת הזדמנות לטעון מצברים, לנקות את המחשבות שלנו ולהתחבר מחדש למה שבאמת חשוב – המטרות העסקיות שלנו, התשוקות שלנו ועצמנו. זה עוזר לנו לקבל פרספקטיבה נכונה ולא להישאב למספרים, מגמות ולמשחק ההשוואה התמידי והכי חשוב להתמקד במסע הייחודי שלנו ובערך שאנו מביאים. ולפעמים, ההשראה שלנו פשוט זקוקה למרחב נשימה, אפשרות להצית מחדש את הניצוץ היצירתי שלנו, לחקור רעיונות חדשים ולגלות גישות חדשות לאסטרטגיות השיווק שלנו.
אז איך עולים בחזרה על הסוס?
אני מאוד מאמינה בתנועה ולפעמים פשוט צריך לחזור גם אם זה לא מושלם. אבל למי שרוצה להתכונן ולעשות את זה בצורה יותר מאורגנת חשוב לשים לב לכמה דברים:
לפני החזרה קחו רגע לבחון את המטרות והיעדים העסקיים שלכם. מה אתם רוצים להשיג? איך המדיה החברתית יכולה לעזור להגיע לשם? הגדירו כוונות ברורות כדי להנחות את הפעולות שלכם.
התחילו לאט ויציב, תוך התמקדות בפלטפורמה או אסטרטגיה אחת בכל פעם ותגבירו בהדרגה את המעורבות שלכם תוך החזרת המומנטום.
תיעזרו במעגלי תמיכה, קהילות עסקיות, או אפילו אנשי מקצוע בתחום המדיה החברתית להכוונה ותמיכה. זה יכל לעשות את כל ההבדל.
תתכננו את התוכן ותשמרו על עקביות. ברשתות החברתיות עקביות היא המפתח ותזכרו איכות חשובה יותר מכמות!
תישארו אותנטיים, זה נשמע נדוש אבל בסוף העוקבים מתחברים אליכם ולא לססמאות וקלישאות. שתפו את הסיפור האישי שלכם, צרו קשר עם הקהל שלכם ותאפשרו לקהל שלכם להכיר אתכם ולהתחבר גם למי ומה שאתם.
תזכרו, הפסקה מהרשתות החברתיות היא לא התנתקות מוחלטת אלא מציאת איזון בריא שמשרת את העסק שלנו והנפש שלנו כאחד. 🌿💪